چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
احمد آرام «حلزون‌های پسر» را به نمایشگاه کتاب می‌آورد

کتاب‌های «حلزون‌های پسر» و «کافی شاپ لوچ» تازه‌ترین آثار داستانی احمد آرام هستند که تا زمان برپایی نمایشگاه کتاب تهران منتشر می‌شوند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آرام از چاپ کتاب «حلزون‌های پسر» از سوی انتشارات افق خبر داد و افزود: قرار است این کتاب تا زمان برپایی نمایشگاه کتاب منتشر شود.

وی درباره «حلزون‌های پسر» گفت: این داستان در جنوب ایران سیر می‌کند و براساس یک مثلث عشقی‌ است. در این داستان دو مرد عاشق دختری می‌شوند و سنت دیرینه‌ای برای رسیدن به این معشوق سر راه دو عاشق قرار دارد که اکنون منسوخ شده است. این دو مرد ماجراهایی را پشت سر می‌گذراند که براساس آن‌ها هرکدام لایق‌تر باشند، به دختر می‌رسند.

آرام اضافه کرد: این رمان حدود 300 صفحه است. رمان دیگری نیز با عنوان «کافی شاپ لوچ» به زودی از سوی انتشارات «پیدایش» منتشر می‌شود که امیدوارم به نمایشگاه کتاب برسد.

وی درباره این داستان نیز گفت: یک نگرش جدید در داستان‌نویسی من در این کتاب هویدا شده است. این کتاب یک رمان دراماتیک نمایشی است که در آن حضور یک ضد قهرمان احساس می‌شود. این ضد قهرمان کسی است که با آمال و آرزوهایی، اسیر یک جور زندگی مدرن امروزی است که فضای موجود از او یک ضد قهرمان می‌سازد.

احمد آرام متولد 1330 در شهرستان بوشهر است. از آثار جدید او می‌توان به «به چشم‌های هم خيره شده بوديم» چاپ شده در سال 1391 اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها