سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱
نمایشگاه استانی کتاب جیرفت پایان می‌یابد

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از برگزاری اختتامیه نمایشگاه استانی کتاب جیرفت در ساعت 15 امروز( 22 اسفند) خبر داد.-

بهرام مسلمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: امروز (22 اسفند) مراسم اختتامیه نمایشگاه استانی کتاب جیرفت با حضور علی اسماعیلی، سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولان دولتی استان کرمان برگزار می‌شود. 

وی عنوان کرد:‌ طبق نظرسنجی انجام شده، مردم شهرستان جیرفت از برپایی این نمایشگاه خشنودند، چون برای نخستین بار است که نمایشگاه استانی کتاب را در این شهرستان تجربه کرده‌اند. 

مسلمی گفت:‌ 150 ناشر از سراسر کشور در نخستین نمایشگاه استانی کتاب جیرفت حضور داشتند و با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز برای مطالعه بیشتر، مردم استقبال خوبی از ناشران و اهل قلم حاضر در نمایشگاه کردند. 

به گفته وی، مبلغ دو میلیارد ریال بن یارانه‌ای خرید کتاب در این نمایشگاه بین مردم توزیع شد و به ‌دلیل تخفیف 40 درصدی کتاب‌ها، روز گذشته چند غرفه‌ دیگر کتابی برای عرضه نداشتند.

نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان از 16 تا 22 اسفند در شهرستان جیرفت از ساعت 9 تا 20 میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط