سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۰
آسیب‌شناسی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

نشست آسیب‌شناسی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور مسوولان شورای سیاستگذاری این جشنواره و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیدصادق رضایی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست آسیب‌شناسی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی گفت: جشنواره قصه‌گویی یکی از بهترین رویدادهایی است که همه مراحل آن از سیاستگذاری تا اجرا از سوی کارشناسان و کارکنان کانون با توجه به بودجه و امکانات کم در سطح بین‌المللی انجام می‌گیرد و این رضایت‌بخش است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که قصه‌گویی یک جریان فرهنگی است و در این زمینه منابع کافی وجود ندارد از مسوولان اجرایی جشنواره خواست با شناسایی افراد متخصص در این حوزه نسبت به گردآوری و تالیف کتاب اقدام کنند. 

رضایی در ادامه افزود:  هدف نهایی ما از برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها، ارزش و تاثیری است که این فعالیت‌ها در فرآیند تعلیم و تربیت دارد. وجود چنین برنامه‌هایی فرهنگ و توانایی‌های جامعه را ژرف و تقویت می‌کند.

در ابتدای این نشست محمدباقر آدوسی، معاون فرهنگی کانون و رییس شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با اشاره به حضور معاون رییس جمهوری در جشنواره، این رویداد را یکی از نقاط مثبت آن دانست و از توجه مسوولان عالی رتبه نظام به کودکان و نوجوانان و فرهنگ قصه‌گویی قدردانی کرد. 

وی همچنین خواستار توجه بیشتر به حوزه تبلیغات در برگزاری جشنواره‌ها در کانون شد. 

در این نشست حجت‌الاسلام الیاس ابراهیمی، مدیر کانون آذربایجان شرقی و مدیر اجرایی جشنواره و محمود مروج، مدیر هماهنگی امور استان‌ها و دبیر جشنواره قصه‌گویی نیز هر کدام گزارشی از مراحل برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و نظرات و پیشنهادهای خود ارایه کردند.
 
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی 29 بهمن تا 1 اسفند 1391 به میزبانی تبریز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط