سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
فعالیت نوروزی 5 کتابخانه در خراسان رضوی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی از فعالیت پنج كتابخانه عمومي در نوروز 92 خبر داد._

امیرالله شمقدری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این کتابخانه‌‌ها از اول تا چهارم فروردین ماه در یک شیفت به اعضای خود خدمات ارایه می‌دهند.

وی افزود: سه کتابخانه در شهر مشهد و دو کتابخانه در شهر نیشابور با هدف ارایه خدمات به علاقه‌مندان و اهالي فرهنگ و مطالعه در سراسر استان فعالیت می‌کنند.

شمقدری با اشاره به فهرست کتابخانه‌های شهر مشهد گفت: کتابخانه‌ ثارالله(ع) در قالب دو شیفت از ساعت 7 تا 19 در بلوار کوثر شهر مشهد، خیابان کوثر هشتم میزبان اعضاست.

وی با اشاره به فعالیت کتابخانه هجرت شهر مشهد عنوان کرد: این کتابخانه نیز از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 14 و 30 دقیقه در بلوار شهید دستغیب، خیابان بیستون، بیستون چهارم در چهار روز نخست فعالیت خواهد کرد.

شمقدری درباره کتابخانه شهید مفتح شهر مشهد توضیح داد: این کتابخانه نیز از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 14 و 30 دقیقه در پارک وحدت، واقع در بلوار وحدت باز خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی درباره دو کتابخانه شهر نیشابور نیز گفت: کتابخانه وکیلی این شهر که در فرهنگسرای وکیلی قرار دارد نیز از ساعت 8 تا 14 در اختیار بازدیدکنندگان است.

به گفته وی، کتابخانه شریعتی نیز از ساعت 8 تا 19 در دو شیفت کاری در خیابان شهید جعفری مقابل دادگستری در نوروز فعالیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط