دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
پای سفره هفت‌سین در کتابخانه شهید حیدری نهاوند

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند در استان همدان از گشایش کتابخانه شهید حیدری در نوروز سال 1392 خبر داد و گفت: این کتابخانه با هدف ارایه خدمات کتابخانه‌ای به مسافران نوروزی و امکان مطالعه برای اهالی این منطقه از نخستین روز فروردین سال آینده دایر است.-

زینب سیف در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: این کتابخانه در پارک ولیعصر(عج) در مرکز شهر نهاوند قرار دارد که محل عبور اغلب مسافران نوروزی خواهد بود. ما نیز می‌کوشیم در این کتابخانه فرصت مطالعه را به آنان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: کتابخانه شهید حیدری از 15 هزار جلد کتاب و دو هزار و 300 عضو فعال بهره می‌برد و در نوروز بخش‌های مجزای کودک، امانت، کتاب‌های مرجع، اینترنت، سالن مطالعه و نمازخانه فعالند. سالن مطالعه این کتابخانه ظرفیت 120 نفر را دارد. 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند عنوان کرد: این کتابخانه از نخستین روز فروردین ماه دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 8 تا 19 از امکانات این کتابخانه استفاده کنند. همچنین سعی کردیم در این کتابخانه سفره هفت‌سین را بگسترانیم تا کتابداران و مخاطبان در کنار این سفره سال جدید را آغاز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط