دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۲
ثبت نام رایگان در کتابخانه‌های تازه تاسیس گیان و برزول

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند در استان همدان از ثبت نام رایگان علاقه‌مندان به عضویت در کتابخانه‌های شهرهای گیان و برزول خبر داد.-

زینب سیف در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: کتابخانه‌های «9 دی» و «بصیرت» که به تازگی در شهرهای به ترتیب بزرول و گیان افتتاح شده‌اند، تا اوایل سال جدید از علاقه‌مندان رایگان ثبت‌نام می‌کنند.

وی ادامه داد: اکنون در هر یک از این کتابخانه‌های عمومی حدود 15 هزار جلد کتاب وجود دارد و برای افزایش امکانات و مکتوبات آن‌ها مهدی سنایی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ابراز همکاری و حمایت کرده‌ است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند گفت: تجهیزات و هزینه افتتاحیه این کتابخانه‌ها از سهم نیم درصد کتابخانه‌های مرکزی شهرستان نهاوند تامین شد و اکنون این کتابخانه‌ها از داشتن رایانه و منابع مرجع محروم‌اند.

وی با اشاره به این‌که اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مجری احداث این کتابخانه‌ها بوده است، گفت: اینک در کتابخانه «9 دی» نمایشگاه فروش کتاب با تخفیف 20 درصد برپاست. این نمایشگاه با درخواست اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار و تاکنون با استقبال مطلوب دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی روبه‌رو شده است. مشکلی که در این نمایشگاه به چشم می‌آید، سرمای کتابخانه است زیرا هنوز سیستم‌های گرمایشی و تلفن این کتابخانه راه‌اندازی نشده‌اند. البته اداره ارشاد برای رسیدگی به آن‌ها قول داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط