پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
کتابخانه «امام محمدباقر(ع)» آبیک در نوروز دایر است

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک در استان قزوین گفت: کتابخانه مرکزی «امام محمدباقر(ع)» در نوروز امسال دایر است و به علاقه‌مندان کتاب خدمات کتابخانه‌ای ارایه می‌دهد.-

محمدرضا آقااحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتابخانه «امام محمدباقر(ع)» از 20 هزار جلد کتاب در موضوعات گوناگون از جمله کودک و آموزشی بهره می‌برد.

وی ادامه داد: در نوروز امسال بخش‌های کودک، مرجع، مخزن و سالن مطالعه این کتابخانه دایرند. فضای فیزیکی این کتابخانه محدود است و فرصت استفاده از سالن مطالعه برای بانوان و آقایان با طرح امکان زوج و فرد امکان‌پذیر است اما این اداره کوشیده برای ارایه خدمات بهتر، استفاده از سالن مطالعه کتابخانه «امام رضا(ع)» را هم به شیوه زوج و فرد برخلاف روال این کتابخانه برقرار کند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک با بیان این‌که گنجایش سالن مطالعه این کتابخانه یکصد نفر است،‌ بیان کرد: به دلیل کوچک بودن این کتابخانه در نوروز تمام بخش‌های کتابخانه «امام محمدباقر(ع)» از جمله کودک، مخزن و اینترنت فعالند.

وی یادآور شد: از پایان فروردین‌ماه سال 1392 کتابخانه‌های این شهرستان به شیوه «قفسه باز» خدمات کتابخانه‌ای خود را به مخاطبان ارایه خواهند کرد که این روال می‌تواند عامل مهمی در جذب اعضا باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط