چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱
جشن «هفت سین» کتابخانه‌ای در جزیره خارک

مسوول کتابخانه‌های شهرستان خارک در استان بوشهر از برپایی جشن «هفت سین» کتابخانه‌ای از ساعت 16 تا 23 بیستم اسفندماه در فرهنگسرای این جزیره خبر داد.-

شکرالله پری‌غنچه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: برای این‌که مردم جزیره خارک را با اهداف و برنامه‌های کتابخانه‌ها آشنا و همچنین آن‌ها را به مطالعه کتاب و رفت‌وآمد به کتابخانه ترغیب کنیم، جشنی با عنوان «هفت سین» برپا خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد:‌ این جشن فرهنگی 20 اسفند از ساعت 16 تا 23 در فرهنگسرای شهرستان خارک برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند در این جشن شرکت کنند.
 
مسوول کتابخانه‌های شهرستان خارک گفت:‌ برگزاری مسابقه کتابخوانی، اجرای تئاتر، سخنرانی و اجرای برنامه‌های طنز با موضوع کتابخوانی، از  برنامه‌هایی‌اند که در جشن «هفت سین» کتابخانه‌ای این شهرستان برگزار می‌شوند.
 
پری‌غنچه عنوان کرد: همزمان با برگزاری این جشن فرهنگی، غرفه‌ای با محصولات کتاب، تراکت و پوستر کتابخانه‌ای در فرهنگسرای شهرستان برپا می‌شود. 

به گفته وی، هدف از برپایی این غرفه ارایه تراکت تبلیغاتی کتابخانه‌ای، پذیرش عضو جدید و معرفی فواید طرح کتاب من، ایستگاه‌های مطالعه و آخرین برنامه‌های خدماتی کتابخانه‌ای به حاضران در جشن «هفت سین» است.
 
شهرستان یا جزیره خارک(خارگ) جزیره‌ای دارای اهمیت اقتصادی با اسکان شهری اسن که در فاصله ۳۸ کیلومتری ساحل ایران، با جمعیتی افزون بر هشت هزار و 196 نفر از توابع استان بوشهر قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط