چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۶
انتشار شعرهای مشترک دو شاعر در «ذکر کور»

حسین فاضلی و مازیار نیستانی مجموعه شعری مشترک با عنوان «ذکر کور» را آماده انتشار می‌کنند. موضوع سروده‌های آن‌ها در این مجموعه صادق هدایت است که در قالب یک گفت‌و‌گوی شاعرانه در کتاب ارایه می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، فاضلی درباره این مجموعه گفت: جرقه آغاز این کار مشترک حدود پنج یا 6 سال پیش و با هدایت‌خوانی ما دو نفر زده شد.

وی توضیح داد: شعرهای من و نیستانی هر دو به صورت مستقل از یکدیگر هستند، اما در قالب گفت‌و‌گویی شاعرانه در این کتاب در کنار هم چیده شده‌اند. حدود 30 شعر کوتاه و بلند از ما در این کتاب و با موضوع صادق هدایت و شخصیت‌های داستان‌های او ارایه می‌شود.

این شاعر افزود: کتاب حجمی در حدود 80 تا 100 صفحه خواهد داشت و از سوی نشر بوتیمار منتشر می‌شود، البته این اثر به نمایشگاه کتاب سال آینده نمی‌رسد.

حسین فاضلی متولد 1354 در مشهد، فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی رشته زمین‌شناسی است. وی فعالیتش را در عرصه شعر از سال 1374 آغاز کرده است.

«روزها در پرانتز» (1383)، «کافه‌های شبانه ونسان ونگوگ» (1384) و «زندگی خصوصی» (1391) عنوان سه دفتر شعر پیشین فاضلی هستند.

مازیار نیستانی متولد 1360 کرمان و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت صنعتی است. وی فعالیت جدی‌اش را در عرصه شعر از سال 1376 آغاز کرده است.

پیش‌تر از این شاعر سه مجموعه شعر «عکس یادگاری» (1380)، «پاشیلی‌ها» (1382) و «قرارگاه ناخوشی» (1391) به چاپ رسیده است.

همچنین کتاب «بیرون پریدن از صف» (گفت‌وگو، نقد، نظر و مقاله درباره علی باباچاهی) و «یکی بود یکی دیگه هم بود» (مجموعه داستان کرمان) از دیگر آثار نیستانی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط