چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۴
برپایی ایستگاه‌ کتاب در کلانتری‌های اصفهان

اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان و فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان برای انجام کارهای فرهنگی تفاهمنامه همکاری امضا کردند. برپایی ایستگاه مطالعه در کلانتری‌ها و نمایشگاه کتاب به صورت مشترک، برخی از مفاد این تفاهمنامه به شمار می‌آیند.-

رییس اداره برنامه‌ریزی، انجمن‌ها و مشارکت‌ها با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این تفاهمنامه با هدف ایجاد ارتباط فرهنگی، علمی، آموزشی بین این اداره کل با نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

حسن عینی افزود: ایجاد و گسترش همکاری‌های فرهنگی مشترک در راستای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه، از دیگر اهدافی است که در سایه این تفاهمنامه عملی می‌شود.

وی با بیان این‌که «برگزاری نمایشگاه‌های آشنایی با آسیب‌های اجتماعی در کتابخانه‌های عمومی» یکی از مفاد این تفاهمنامه است، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی برای اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی و آگاه‌سازی عموم مردم و پیشگیری از جرایم را می‌توان در زمره مفاد این تفاهمنامه دانست.

عینی یادآور شد: مشارکتی شدن کتابخانه‌های تحت پوشش نیروی انتظامی مطابق ضوابط نهاد، برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی و طرح‌هایی از این نوع نیز از فعالیت‌های اداره کتابخانه‌های اصفهان به شمار می‌آیند.

به گفته وی، راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در مناطق پرتردد نیروی انتظامی مانند کلانتر‌ی‌ها و نمایشگاه کتاب، از  وظایف اداره کتابخانه‌هاست. 

عینی اظهار کرد: این تفاهمنامه به امضای غلامرضا یاوری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط