سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴
«بیماری‌های زنان نواک» با ویرایش جدید آمد

ویرایش جدیدی از جلد دوم کتاب «بیماری‌های زنان نواک» با ترجمه دکتر عبدالرضا منصوری‌راد منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نسخه اصلی کتاب «بیماری‌های زنان» نخستین بار حدود 70 سال پیش منتشر شده بود و از آن زمان بارها بازچاپ شده است.

دکتر عبدالرضا منصوری‌راد می‌گوید در این اثر تلاش کرده ترجمه‌ای دقیق و روان برای مطالعه و درک بهتر دانش‌پژوهان ارایه دهد و تا حد امکان متن کتاب، غلط‏های املایی و ترجمه‏ای نداشته باشد.

وی مخاطبان این کتاب را دانشجویان پزشکی، مامایی، دستیاران رشته تخصص زنان، پزشکان عمومی، متخصصان زنان و زایمان دانست و گفت: محور اصلی مطالب این کتاب، عمل جراحی در ژینکولوژی، اوروژینکولوژی و جراحی ترمیمی لگن، هورمون‌شناسی باردار و سرطان‌شناسی در ژینکولوژی است.

دکتر منصوری‌راد معتقد است این کتاب تازه‏ترین اطلاعات را در عرصه بیماری‌های زنان ارایه کرده و مفاهیم علمی زیربنایی و پایه مرتبط در آن گنجانده شده است.

وی بازنگری کتاب‌های پزشکی و انتشار جدیدترین ویرایش‌های کتاب‌های علمی را ضروری دانست و گفت: در نخستین فرصت پس از چاپ ویراست جدید، ترجمه کتاب نیز مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

جلد دوم کتاب «بیماری‌های زنان» اثر جاناتان برک و امیل نواک را دکتر عبدالرضا منصوری‌راد به همراهی دکتر مهرناز ولدان، متخصص زنان و زایمان، عبدالحسین ستوده‌نیا و پریا سعادت ترجمه کرده و دکتر فیروزه اکبری اسبق، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و جراح زنان و زایمان نیز مقدمه‌ای بر اثر نوشته است.

این کتاب با شمارگان دو هزار و 200 نسخه، در هزار و هشت صفحه و به بهای 45 هزار تومان از سوی انتشارات ارجمند منتشر شده است.

جلد نخست این کتاب نیز با ترجمه دکتر ولدان و دکتر منصوری‌راد در آذر ماه امسال (1391) منتشر شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها