جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
نوروز 92 در کتابخانه تازه‌تاسیس پیامبراعظم(ص) تبریز

مدیرمسوول کانون فرهنگی ـ هنری پیامبر اعظم(ص) تبریز در استان آذربایجان شرقی گفت: این کتابخانه مستقل و تازه‌تاسیس در تعطیلات نوروز سال 1392 نیز خدمات کتابخانه‌ای را ارایه می‌دهد و علاقه‌مندان می‌توانند از سالن‌ مطالعه آن هم بهره‌ ببرند.-

علی‌ علی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این کتابخانه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا ساعت 22 دایر است.

وی با بیان این‌که فعالیت این کتابخانه مانند سایر ادارات از پنجم فروردین‌ماه سال 1392 آغاز می‌شود، گفت: درصددیم برای ارایه خدمات بیشتر این کتابخانه زمان فعالیت آن را به ساعت 24 افزایش دهیم تا دانش‌آموزان کنکوری‌، محققان و به ویژه اهالی کوی ولیعصر(عج) از امکانات آن بیش از پیش بهره ببرند.

مدیرمسوول کانون فرهنگی ـ هنری پیامبر اعظم(ص) تبریز ادامه داد: همچنین در تعطیلات نوروز قفسه‌ کتابی با هدف معرفی تازه‌های نشر را راه‌اندازی خواهیم کرد تا علاوه بر آشنایی اعضای کتابخانه و گردشگران تبریز با تازه‌های نشر، فرصت بازدید از بخش‌های مختلف این کتابخانه را فراهم کنیم.

وی با اشاره به این‌که کتابخانه پیامبر اعظم(ص) چهار هزار و 500 جلد کتاب،‌ بیش از 120 عضو فعال، 10 دستگاه رایانه و یک واحد کافی‌نت دارد، عنوان کرد: می‌کوشیم در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران کتاب‌های مورد نیاز اعضا را خریداری و منابع کتابخانه را تکمیل کرده، با سایر ناشران ایران هم ارتباط کاری برقرار کنیم.

علی‌پور گفت: تاکنون یک مسابقه کتابخوانی با عنوان «پنج عامل موثر در بهبود یادگیری» ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان را طراحی و برگزار کرده‌ایم. اعضای کتابخانه منابع این مسابقه را از این کتابخانه تهیه و در مسابقه شرکت کردند و ما نیز جوایز نفیسی را به برگزیدگان ارایه اهدا کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط