شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۲
دو مجموعه شعر  محمود معتقدی به نمایشگاه کتاب می‌آید

محمود معتقدی دو مجموعه شعر از کوتاه سروده‌های یک سال گذشته‌اش را آماده انتشار کرده است. این کتاب‌ها که اغلب مضامینی عاطفی دارند، در نمایشگاه کتاب سال آینده ارایه خواهند شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، معتقدی گفت: یکی از این کتاب‌ها مجموعه شعرهای کوتاه عاشقانه من با عنوان «به رویای ما شلیک می‌شود» است و 100 قطعه شعر از سروده‌های یک سال گذشته‌ام ‌را دربرمی‌گیرد. این کتاب از سوی نشر امرود به چاپ می‌رسد.

وی ادامه داد: کتاب دیگرم نیز مجموعه‌ای از سروده‌های کوتاه عاطفی من طی سال 1390 تا 1391 است که «گاهی شبیه خاطره‌هایت باش» نام دارد. این کتاب از سوی انتشارات آوای‌کلار مراحل فنی انتشار را طی می‌کند.

معتقدی در توضیح این دو مجموعه شعر اظهار کرد: این دو دفتر در راستای کارهای من طی سال‌های اخیر و همگی کوتاه و عاطفی هستند، البته نزدیکی به طبیعت و تاحدی پرداختن به ساختارهای اجتماعی از ویژگی‌های مشترک اغلب این سروده‌ها است.

محمود معتقدی متولد 1325 در آمل و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی رشته تاریخ است. پیش‌تر از این شاعر 6 مجموعه شعر با عنوان‌هایی چون «پاره‌های ممنوع»، «سه‌شنبه‌های سرخ به اردیبهشت باز می‌آیند»، «یک مهتابی دیگر با تو فاصله دارم»، «مثل پاره‌های بامدادی»، «پاره‌های عاشقی» و «دستی میان پنجره و باران» و همچنین آثاری در زمینه نقد شعر و خوانش شعر شاعران معاصر به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط