شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۴
تجلیل خوب است، حمایت بهتر!

مولف کتاب «حقوق زن و خانواده» اثر برگزیده در رشته «حقوق و علوم سیاسی» چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه قم، گفت: تجلیل از مولفان و پژوهشگران در همایش کتاب سال حوزه خستگی را از تن بیرون می‌‌آورد اما ای کاش پیش از اتمام یک اثر از خالق آن به ویژه در راه انتشار کتابش حمایت شود.-

محمود حکمت‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ بیان کرد: اگر حمایت از مولفان همزمان با شروع و در جریان نگارش کتاب صورت بگیرد، مولف و پژوهشگر نیز ایده‌هایش را پرورش می‌دهد و به نتیجه‌ای خوب خواهد رساند.

وی در پاسخ به این سوال که «به عنوان نگارنده اثر برگزیده در چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه از مسوولان انتظار چه حمایتی دارید؟» اظهار کرد: انتظار دارم اگر اثری در حوزه علمی تولید و قابل استفاده بودن محتوای آن تایید می‌شود، مسوولان آن را در مجامع علمی و فرهنگی ترویج کنند.

عضو هیات علمیه گروه فقه و حقوق در پاسخ به این سوال که «عملکرد و داوری چهاردهمین همایش کتاب سال حوزه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟» عنوان کرد: کیفیت داوری این همایش خوب بود. به نظرم با توجه به این توانمندی‌ها می‌توان چنین همایش‌هایی را در سطح بین‌المللی برگزار کرد. 

وی یادآور شد: همواره در هر رقابتی برخی انتخاب می‌شوند و برخی انتخاب نمی‌شوند اما آن‌چه مهم است، افزایش شاخص‌های کیفی همایش است.

حکمت‌نیا درباره ویژگی کتاب «حقوق زن و خانواده» گفت: در این نوشتار کوشیده‌ام تا مرزهای فکری خانواده را با زبانی حقوقی و مضامین اسلامی روشن کنم.

وی یادآور شد: اینک اثری با عنوان «فلسفه مالکیت فکری» را در دست تالیف دارم و در حال تدوین کتابی با موضوع حل معضلات حقوقی خانواده‌ام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط