سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴
اختامیه جشنواره استانی شعر و داستان کوتاه شاهوار

اختتامیه ششمین «جشنواره استانی شعر و داستان کوتاه شاهوار» 10 اسفند سال جاری در شاهرود برگزار می‌شود.-

مریم‌السادات میرحسینی، دبیر اجرایی این جشنواره با بیان این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: 182 اثر از نویسندگان و شاعران استان سمنان برای شرکت در ششمین جشنواره شعر و داستان کوتاه شاهوار به دبیرخانه رسید که در بخش شعر با موضوع آزاد 44 اثر، با موضوع ویژه اول 9 اثر و با موضوع ویژه دوم 45 اثر و در بخش داستان نیز با موضوع آزاد 46 اثر، با موضوع ویژه اول و دوم هر یک 19 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: مجید قیصری و محمدرضا بایرامی در بخش داستان و قربان ولیئی و کمال شفیعی در بخش شعر، هیات داوران ششمین جشنواره شعر و داستان کوتاه شاهوار را تشکیل می‌دهند. 

وی افزود: در این جشنواره به 15 نفر که مقام اول تا سوم را در هر بخش کسب کنند، جایزه‌ای اهدا و از 15 نفر نیز تجلیل می‌شود.

میرحسینی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی شعر و داستان در این روز، گفت: این کارگاه‌ها پنج‌شنبه (10 اسفندماه) از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه با حضور داوران کشوری برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره شاهوار اضافه کرد: اختتامیه ششمین جشنواره شاهوار نیز در همین روز از ساعت 16 و 30 دقیقه در سالن هلال احمر شاهرود واقع در خیابان شهدا برگزار خواهد شد.

ششمین جشنواره استانی شعر و داستان کوتاه شاهوار در سه بخش آزاد، بخش ویژه اول با موضوع »طنز لحظه« و بخش ویژه دوم با موضوعات «خانواده ایرانی، تمدن ایرانی اسلامی، انقلاب اسلامی و پایداری» از سوی حوزه هنری شهرستان شاهرود برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط