یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۹
طرفداران تراکتورسازی یک ساعته قرآن را کتابت کردند

طرفداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آستانه دیدار این تیم در جریان مسابقات جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا کل قرآن مجید را در یک روز و یک ساعت کتابت کردند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، 605 نفر از طرفداران تیم تراکتورسازی تبریز به خط نستعلیق و با استفاده از خودکار تمامی آیات شریف قرآن را در یک ساعت از  روز کتابت کردند و با این اقدام پسندیده، برای موفقیت تیم‌شان در جام قهرمانان باشگاه‌های فوتبال آسیا از خداوند متعال یاری جستند.

این طرح با مدیریت مهندس فتحی، مدیر شرکت توسعه علم و هنر ایرانیان از ساعت 10 تا 11 در سالن چند منظوره باشگاه تراکتورسازی اجرا شد.

این اقدام از سوی 605 نفر از هنرجویان ممتاز و هوادار تیم تراکتورسازی با خودکار معمولی در مدت یک ساعت انجام شد تا فرصتی برای موانست و همنشینی عمیق‌تر با قرآن مجید فراهم و گامی برای ترغیب و تشویق عموم مردم برای کتابت قرآن مجید برداشته شود.

همزمان با این طرح، هواداران تیم تراکتورسازی از خدا خواستند که به احترام این کتاب مقدس کتابت شده، دست‌کم 30 آرزوی آن‌ها را با نیت 30 جزء قرآن کریم بر آورده سازد.

شرکت توسعه علم و هنر ایرانیان که بانی این طرح است، می‌خواهد رکورد جهانی کتابت قرآن را به نام شهر تبریز ثبت کند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز سه‌شنبه(هشتم اسفند) از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز میزبان تیم الجزیره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها