یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴
ارایه طرح «راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار بوشهر»

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر از تصمیم این اداره برای ارایه طرح «راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار بوشهر» در نشست سالانه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بندرعباس خبر داد.-

احسان مفتاحی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این طرح را تنظیم کرده‌ایم و تصمیم داریم آن را در نشست سالانه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که 8 تا 11 اسفند  در بندرعباس برگزار می‌شود، ارایه کنیم.
 
وی گفت: پراکندگی روستا و جمعیت در استان بوشهر، دردسر فراوانی برای برنامه‌ریزان فرهنگی استان به‌وجود آورده است، به‌طوری‌ که احداث کتابخانه در بسیاری از روستاهای بوشهر امکان‌پذیر نیست.
 
مفتاحی افزود: کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر پس از بررسی این معضل به این نتیجه رسیدند که برای ارتقای سرانه مطالعه و ایجاد سهولت در دسترسی به کتاب، راه‌اندازی کتابخانه سیار در استان بوشهر یک ضرورت محسوب می‌شود. 

این فعال فرهنگی بیان کرد: تصمیم داریم مجموعه پژوهش‌های کارشناسان، راهکارها و هزینه‌ها را در قالب طرح به سایر همکارانمان ارایه دهیم تا از نظرات آنان نیز آگاه شویم.
 
سی‌امین همایش مدیران کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور 8 تا 11 اسفند در شهرستان بندرعباس واقع در استان هرمزگان با حضور دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیران کل و مدیران روابط عمومی استان‌ها برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط