پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
تجلی‌مهر با پنج عنوان کتاب جدید به نمایشگاه می‌آید

مدیر انتشارات تجلی‌مهر از انتشار پنج عنوان کتاب جدید برای نمایشگاه کتاب امسال و تجدید چاپ سه اثر دیگر خبر داد.-

شرفشاهی درباره تازه‌های نشر تجلی‌مهر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: به تازگی مجموعه شعر دفاع‌مقدسی با عنوان «کاشکی مال من بود بالت!» سروده حمید هنرجو، دفتر شعری از محمدرضا یاسری با عنوان «بهار در پاییز» و کتابی پژوهشی در زمینه عاشورا با عنوان «به رنگ ارغوان» به کوشش محبوبه موسوی منتشر شد.

وی افزود: همچنین کتابی با عنوان «مدیریت کاهش وزن: برنامه‌ریزی، تغذیه و ورزش» از سعید کرمی جزو آثار تازه منتشر شده تجلی‌مهر است.

مدیر این انتشارات درباره تازه‌های نشر تجلی‌مهر در نمایشگاه کتاب توضیح داد: دو مجموعه شعر از عبدالعظیم صاعدی با عنوان‌های «کلید هفت آسمان» و «کلاغ‌ها...نقطه‌های پاییز»، مجموعه داستانی از خودم با عنوان «اوج» و درباره پیامبر اکرم (ص) و مجموعه شعر رحیم زریان با عنوان «جرعه‌ای از آسمان» عنوان برخی آثاری هستند که برای نخستین‌بار در نمایشگاه امسال ارایه می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین یک مجموعه قطعه ادبی با مضمون دفاع مقدس و با عنوان «چشم در چشم مرتضی» علیرضا نیافر دیگر اثری است که به نمایشگاه امسال می‌رسد.

شرفشاهی در پایان و درباره تجدیدچاپی‌های این انتشارات گفت: «مثل یک خواب» قطعه‌های ادبی دفاع‌مقدسی محمدباقر نجف‌زاده، مجموعه شعر عاشورایی رضا اسماعیلی با عنوان «ناگهان دریا» و «فصل آبی پرواز» مجموعه داستانی از من درباره حضرت علی (ع) نیز امسال برای نمایشگاه تجدید چاپ می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها