شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
برپايي مراسم بزرگداشت چهره‌های درگذشته استان فارس یک هفته زودتر

تاریخ مراسم بزرگداشت پنج تن از بزرگان ادبی و فرهنگی درگذشته استان فارس به پنجشنبه دهم اسفند ماه تغییر پیدا کرد. پیش از این قرار بود مراسم پنجشنبه 17 اسفند برگزار شود.-

مدیر انتشارات نوید شیراز با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: به این دلیل که مکان برگزاری، پیش از این برای مراسم دیگری رزرو شده بود، مراسم یک هفته زودتر برگزار خواهد شد.

داریوش نویدگویی افزود: قرار است در این مراسم هوشنگ فتی، پژوهشگر و محقق حوزه حافظ و عرفان، رحیم فتحعلی‌زاده، نویسنده و آهنگساز، جهانشاه سی‌سختی، نویسنده، مترجم و روزنامه‌نگار، محمدمهدی مدرس، روزنامه‌نگار، نویسنده و منتقد ادبی و جمشید صداقت‌کیش، نویسنده و پژوهشگر پیشکسوت استان فارس تجلیل شوند.

وی با اشاره به سخنرانان این مراسم، اظهار کرد: دکتر جعفر مهراد، رییس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی، علوم و فناوری، دکتر کوروش کمالی سروستانی پژوهشگر و محقق، سیروس رومی نویسنده و شاعر استانی، حمدالله آصفی، امین آقایی نویسنده و پژوهشگر حوزه موسیقی، دکتر زهرا قائمی و دکتر غلامحسن اولاد، شاعران  در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

کانون ادب و هنر پارس، انجمن یاران یکشنبه، انتشارات دانشنامه پارس، بنیاد فرهنگی زهرا سعادت و برخی رسانه‌های محلی در برپایی مراسم نقش دارند.

مراسم بزرگداشت پنج نفر از بزرگان ادبی و فرهنگی استان فارس پنجشنبه (10اسفند ماه) از ساعت 17 تا 19 در تالار احسان واقع در خیابان مالی‌آباد، میدان احسان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط