سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳
بررسي «شرح اسم» در دانشگاه شیراز

نشست نقد و بررسی کتاب «شرح اسم» شامل زندگینامه حضرت‌ آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای عصر امروز (سه‌شنبه، 24 بهمن) با حضور هدایت‌الله بهبودی، نویسنده کتاب در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.-

مدیر روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی استان فارس با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این کتاب شرحي بر زندگي رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران شامل «خانواده، تولد تا سال‌هاي كودكي و نوجواني» است و فعالیت‌های سیاسي و اجتماعي ایشان تا پيروزي انقلاب اسلامي را بیان می‌کند.

مسعود معنوی افزود: در این نشست جمعی از مدرسان دانشکده ادبیات دانشگاه شیراز و ابوالقاسم مقیمی، مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور حضور دارند.

وی با اشاره به اهداف برپایی این نشست، عنوان کرد: این نشست با هدف معرفی این کتاب به علاقه‌مندان حوزه مطالعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی برگزار خواهد شد.

نشست نقد و بررسی کتاب «شرح اسم» عصر امروز (سه‌شنبه، 24 بهمن) از ساعت 16 تا 18 در تالار مصطفوی دانشگاه شیراز برپا خواهد شد.

کتاب «شرح اسم» حاوي زندگی‌نامه آیت الله سیدعلی حسینی خامنه‌ای به همت موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي سياسي منتشر شده است. اين موسسه در دو دهه حيات تاريخ‌نگاري خود كوشيده است تاريخ معاصر ايران از واپسين سال‌هاي حكومت دودمان قاجار تا زمان حاضر را مورد بررسي قرار دهد و با عبور از رهيافت رايج تاريخ‌نگاري، به نقش‌ها و نقش‌‌آفرينان كنوني تاريخ كشورمان نيز بپردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط