شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
احتمال تمدید نمایشگاه کتاب در مشکین‌شهر

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشکین‌شهر در استان اردبیل از امکان تمدید زمان برگزاری نمایشگاه فروش کتاب در کتابخانه «شهید اسدی» خبر داد.-

مسعود افقهی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: به مناسبت دهه فجر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یک نمایشگاه کتاب را در کتابخانه «شهید اسدی» برپا کرده‌ایم. این نمایشگاه که از 12 بهمن فعالیت خود را آغاز کرده است، تا 22 بهمن ادامه دارد و اگر استقبال از این نمایشگاه در روزهای پایانی این دهه مطلوب باشد، زمان برپایی این نمایشگاه را تمدید خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: در نمایشگاه فروش کتاب کتابخانه «شهید اسدی» بیش از پنج هزار نسخه کتاب با تخفیف 20 درصد عرضه شده است. البته برخی از این آثار را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشکین‌شهر و برخی دیگر را این اداره تهیه کرده‌اند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشکین‌شهر درباره عضویت رایگان علاقه‌مندان در کتابخانه‌های این شهرستان عنوان کرد: این اداره درصدد اجرای طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های شهرستان مشکین‌شهر بود و پیش‌بینی می‌شد بیش از سه هزار نفر به اعضای کتابخانه‌های این شهرستان اضافه شوند اما نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مجوز اجرای این طرح را لغو کرد و این اداره تنها به بسیجیان و اعضای پایگاه‌های بسیج خدمات عضویت رایگان را ارایه می‌دهد.

وی همچنین درباره سلسله نشست‌های نقد و بررسی آثار در استان اردبیل و شهرستان‌های این استان اظهار کرد: امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های استان اردبیل مجری سلسله نشست‌های نقد و بررسی کتاب‌ با موضوع و رویکرد انقلاب اسلامی است. اکنون اداره کتابخانه‌های این شهرستان به دلیل مشغله‌های فراوان نمی‌تواند یکی از این نشست‌ها را برگزار کند اما می‌کوشیم چنین نشستی را تا پایان بهمن‌ماه با همکاری کارشناس امور فرهنگی استان اردبیل در کتابخانه «شهید اسدی» برپا کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط