سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۵
نمایشگاه بزرگ کتاب، میزبان مردم مهاباد در دهه فجر

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهاباد استان از آذربایجان غربی گفت: در نمایشگاه بزرگ کتاب مهاباد بیش از چهار هزار جلد کتاب در موضوعات متنوع ارایه شده است.-

چیا قادری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در سالن وحدت شهرداری واقع در پل حکمت شهرستان مهاباد در حال برگزاری است.
 
وی ادامه داد: کتاب‌ها در این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 20 درصد عرضه می‌شوند و بیشتر موضوعات نیز در حوزه روانشناسی، ادبیات و کودک و نوجوان است. 

وی از احتمال تمدید این نمایشگاه خبر داد و افزود: نمایشگاه قرار است تا پایان دهه فجر فعال باشد اما امکان تمدید آن تا 26 بهمن ماه نیز وجود دارد. 

قادری در ادامه با اشاره به بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های عمومی اظهار کرد: ثبت‌نام رایگان از این گروه در کتابخانه‌ها به عمل می‌آید و تاکنون 120 نفر عضو جدید به کتابخانه‌ها افزوده شدند. 

به گفته وی، برگزاری مسابقات کتابخوانی به صورت مکتوب و آنلاین ویژه گروه‌های سنی مختلف و همچنین برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب، از دیگر برنامه‌های این اداره برای دهه فجر به شمار می‌آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط