شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲
افزایش 40 درصدی سهم نيم درصد شهرداری کتابخانه‌ها در سلماس

سرپرست اداره كتابخانه‌های عمومی شهرستان سلماس در استان آذربایجان غربی از واریز سهم نیم درصد شهرداری سلماس به حساب انجمن اداره كتابخانه‌های عمومی خبر داد و گفت: این مبلغ نسبت به سال گذشته 40 درصد افزايش يافته است.-

هادی درستی سرپرست اداره كتابخانه‎های عمومی سلماس با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: خوشبختانه از زمان تصدی بنده بر این اداره که حدود شش ماه می‌گذرد، شهرداری همکاری خوبی با ما داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون حدود 9 میلیون تومان بابت سهم نیم درصد از شهرداری دریافت کردیم و به دنبال این هستیم که تا پایان سال بدهی امسال را تسویه کنیم.

وی افزود: البته درآمد شهرداری‌ها کاملا مشخص نیست و باید منتظر سال بعد باشیم تا با ارایه گزارش تفریق بودجه متوجه شویم که شهرداری به چه میزان درآمد داشته است.

درستی با بیان این‌که شهرستان سلماس دارای هفت باب كتابخانه عمومی است كه از این تعداد سه باب كتابخانه در سلماس، یك باب كتابخانه مشاركتي زندان، دو باب كتابخانه روستايي هستند، گفت: سهم نیم درصد شهرداری صرف هزینه‌های جاری در کتابخانه‌ها می‌شود. البته معمولاً حدود 40 درصد از این اعتبار ذخیره شده و در سال آینده صرف توسعه فیزیکی کتابخانه‌ها و یا تجهیز و تعمیر آن می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط