دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۸
راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در ۵ نقطه پرتردد مازندران

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران از راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در پنج نقطه پرتردد مرکز استان خبر داد.

مجید سبحانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این‌که این اقدام به دستور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران اجرا می‌شود، اظهار کرد: این ایستگاه‌های مطالعه در فرودگاه دشت ناز شهرستان ساری، شهرداری مرکزی ساری، استانداری مازندران، ترمینال اتوبوسرانی شهرستان ساری و بانک صادرات شعبه میدان شهدای ساری راه‌اندازی خواهند شد.

سبحانی اضافه کرد: به زودی مراسم رونمایی از نخستین ایستگاه مطالعه استان مازندران با حضور محمداسماعیل امامزاده، مدیرکل کتابخانه‌های مازندران، سید علی‌اکبر طاهایی استاندار، معاونان استاندار و چند تن از فرمانداران شهرستان‌های مازندران در فرودگاه شهرستان ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: اکنون پنج قفسه مربوط به این پنج ایستگاه مطالعه تهیه و ۱۰ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب نیز تحویل فرودگاه شده است تا در روز افتتاحیه در فرودگاه از آن‌ها رونمایی شود.

سبحانی ادامه داد: کتاب‌های مورد استفاده در این ایستگاه مطالعه از نوع رحلی و برای کودکان از نوع خشتی‌اند و استفاده از هر نوع کتاب دیگری حتی از کتابخانه‌های عمومی در این ایستگاه‌ها ممنوع است.

مدیر روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی مازندران در پایان گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران به صورت نمادین یکی از قفسه‌های مربوط به ایستگاه مطالعه را در غرفه خود در نهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران برای بازدید علاقه‌مندان قرار داده است. این نمایشگاه از ۱۴ تا ۲۱ بهمن در محل جدید نمایشگاه‌های استان مازندران، واقع در سه کیلومتری جاده ساری - قائمشهر برپاست. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط