یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
تخصيص۵۰۰ هزار ریال «بن کتاب» برای هر بازدیدکننده

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: هر فردی با مراجعه به نهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران می‌تواند ۵۰۰ هزار ریال بن خرید کتاب دریافت کند.-

عین‌الله فلاح در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: نهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران دیروز (۱۴ بهمن) با حضور محمد عظیمی، مدیر نمایشگاه‌های فرهنگی کشور، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان، سید علی‌اکبر طاهایی، استاندار مازندران، مدیرکل اداره ارشاد استان و سایر مدیران و مسوولان استانی در محل جدید نمایشگاه‌های شهرستان ساری افتتاح شد.

فلاح اضافه کرد: بانک عامل این دوره از نمایشگاه، شش غرفه برای اعطای بن کتاب به متقاضیان تعبیه کرده است و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با ارایه کارت ملی، مبلغ ۵۰۰ هزار ریال، از این شعبه‌ها دریافت کنند.

وی به تقویت بخش کودک نسبت به دوره‌های پیشین و استقبال مردم از نمایشگاه در روز نخست اشاره کرد و افزود: جمعیت فراوانی در لحظه افتتاحیه در محل نمایشگاه حضور پیدا کرده بودند و تا ساعت ۲۱ به صورت شناور بر جمعیت بازدیدکنندگان افزوده می‌شد و می‌توان گفت استقبال، از دوره‌های پیش  بهتر بود.

معاون امور فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران گفت: در این نمایشگاه ۳۵۰ ناشر، سه هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب را در قالب ۲۷۶ غرفه ارایه شده‌اند.

نهمین نمایشگاه استانی کتاب مازندارن تا ۲۱ بهمن هر روز از 14 تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط