یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۳
برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین در ابرکوه

مسوول اداره کتابخانه‌های شهرستان ابرکوه در استان یزد از برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین در این شهرستان به ‌مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.-

قاسم برزگر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های ویژه دهه فجر در کتابخانه‌های شهرستان ابرکوه عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی آنلاین، یکی از مسابقات فرهنگی است که طی دهه فجر اجرا می‌شود. 

وی درباره جزییات این مسابقه گفت:‌ اعضای می‌توانند کتابخانه‌های شهرستان ابرکوه با مراجعه به نشانی اینترنتی www.booki.ir عضو شبکه شوند و پس از دانلود متن، شرایط نخست برای شرکت در مسابقه را احراز می‌کنند. 

برزگر ادامه داد: اداره کتابخانه‌های شهرستان ابرکوه به این دسته از پذیرفته‌شدگان 10 سوال مرتبط با نسخه متن دیجیتال را ارایه می‌دهد.
 
وی گفت: سی‌ام بهمن آخرین فرصت برای پاسخگویی به سوالات است. 

برزگر درباره محتوای متن دیجیتال مسابقه گفت: متن مسابقه مرتبط با آثار انقلاب اسلامی ایران است و به آن‌دسته از افرادی که خلاصه این متن را به اداره کتابخانه‌ها ارایه کنند، هدایایی تقدیم می‌شود.
 
مسوول اداره کتابخانه‌های شهرستان ابرکوه گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی کودک و نوجوان، از دیگر برنامه‌های ویژه این اداره در دهه فجر است. 

وی افزود: در این دهه دانش‌آموزان ابرکوهی از طرف مدرسه به کتابخانه‌های شهرستان می‌آیند و در آن‌جا کتاب مسابقه را دریافت می‌کنند. اگر دانش‌‌آموزی کتابش را خلاصه کند و آن‌ را به اداره کتابخانه‌ها بدهد، جایزه را نیز دریافت خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط