شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۸
رونمایی از 11 عنوان کتاب درباره دید‌گاه‌های جهادی رهبر معظم انقلاب

همایش دو روزه‌ای با عنوان «تبیین مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در آرا و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری» برگزار می‌شود و در آن از 11 عنوان کتاب درباره دیدگاه مقام معظم رهبری در زمینه‌هایی مانند جهاد، اخلاق، دفاع مقدس و سپاه پاسداران رونمایی خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، همایش دو روزه «تبیین مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در آرا و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری» ساعت 8 و 30‌دقیقه یکشنبه (15 بهمن‌ماه 91) با حضور مقامات کشوری و لشکری در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌شود. 

در این همایش 11 عنوان کتاب درباره دیدگاه مقام معظم رهبری در زمینه‌هایی مانند جهاد، اخلاق، دفاع مقدس و سپاه پاسداران رونمایی خواهد شد. 

همایش دو روزه «تبیین مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در آرا و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری» را دانشگاه جامع امام حسین(ع) با همکاری دانشگاه‌ها، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌کند و  قرار است  12 مقاله در آن ارایه شوند. 

برگزاری پنج نشست تخصصی مانند «مرجعیت علمی در افق 1404 با رویکرد دفاعی»، «انقلاب اسلامی و قدرت نرم در آرا و اندیشه‌های امام(ره) و رهبری»،‌ «اندیشه‌های دفاعی و تربیتی امام(ره) و مقام معظم رهبری» از دیگر برنامه‌های این همایش دو روزه خواهند بود.

همچنین در حاشیه این همایش، نمایشگاهی از کتاب‌های منتشر شده و آثار علمی، درباره بیانات و دیدگاه‌های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برپا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها