دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۷
۳۰۰ ناشر به نمایشگاه استانی کتاب مازندران می‌آیند

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از برگزاری نمایشگاه استانی کتاب مازندران در ۱۴ بهمن خبر داد و گفت: در این نمایشگاه، ۳۰۰ ناشر از سراسر کشور حضور خواهند داشت.-

عین‌الله فلاح در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: نهمین نمایشگاه استانی کتاب مازندران از ۱۴ تا ۲۰ بهمن در محل جدید نمایشگاه‌های مازندران برگزار خواهد شد. در این دوره ناشران برتر کشوری نیز حضور پیدا خواهند کرد.

فلاح اضافه کرد: ۳۰۰ ناشر در قالب ۲۷۰ غرفه کتاب‌های خود را با تخفیف ۴۰ درصدی ارایه خواهند کرد. از این تعداد، ۲۵ ناشر از استان مازندران شرکت می‌کنند.

وی به برنامه‌های جنبی این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و گفت: مبحث انقلاب و رسانه و مطالعه مفید، سبک زندگی در پرتو عفاف و حجاب، از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب مازندران است.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران  ادامه داد: کارگاه دانش‌نامه‌نویسی، کارگاهی درباره جنگ نرم و شب شعر با عنوان پیامبر اعظم(ص) و انقلاب اسلامی در تاریخ نوزدهم بهمن برپا می‌شوند.

فلاح به برنامه‌های رفاهی این دوره از نمایشگاه نیز اشاره کرد و افزود: ویژه برنامه‌های دهه فجر با اجرای برنامه‌های هنری و مفرح در طول نمایشگاه از برنامه‌های شاد نمایشگاه محسوب می‌شوند. همچنین سالن‌هایی برای استراحت مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته شده که در آن‌ها فیلم‌های کوتاه هم نمایش داده می‌شوند.

وی در پایان گفت: بیش از ۵۰ درصد تخفیف برای کتاب‌های بخش دفاع مقدس این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

نهمین دوره نمایشگاه استانی مازندران از ۱۴ تا ۲۰ بهمن همه روزه از ساعت 9 تا 21 در محل تازه تاسیس نمایشگاه‌های شهرستان ساری، واقع در سه کیلومتری جاده ساری - قائمشهر، شهرک نیاوران پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط