دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹
بهای موجود در بازار کاغذ بررسی می‌شود

همايون اميرزاده، مسوول کارگروه کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برپایی جلسه کارگروه کاغذ با حضور نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد ‌و گفت: این جلسه یکشنبه (15بهمن) با هدف بررسی بهای موجود در بازار کاغذ برگزار خواهد شد.-

امیرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: تمامی نهادهای مسوول در حوزه تنظیم بهای کاغذ و مجموعه‌های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت برای شرکت در این جلسه دعوت شده‌اند تا بتوانیم درباره تعیین بهای کاغذ به نتیجه خوبی برسیم. 

مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در حال حاضر بخش عمده تولیدات داخلی کاغذ (150 تا 200 هزار تن کاغذ) توسط دو کارخانه پارس و مازندران تامین می‌شود. کارخانه‌های کرمانشاه، مراغه و مجموعه بازیافت نطنز نیز در صورت حمایت می‌توانند بخش عمده‌‌ای از نیاز کشور در حوزه کاغذ را برطرف کنند. 

امیرزاده در ادامه گفت: در تلاشیم  با احصاء نظرات و پیشنهادهای کارشناسان در این حوزه، مقدمات لازم برای تامین کاغذ مورد نیاز کشور توسط این کارخانه‌ها را نیز فراهم کنیم.

مسوول کارگروه کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: بررسی شیوه نظارت بر بهای کاغذ نیز از دیگر اهداف برپایی جلسه مذکور است. اگرچه تاکنون نظارت خوبی در این حوزه صورت گرفته اما انتظار مصرف‌کنندگان این است که این کارگروه توجه و نظارت بیشتری بر بهای کاغذ داشته باشد. به همین دلیل در این جلسه به صورت جدی‌تر به این موضوع خواهیم پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط