یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۸
«چهار گفتار» مقام معظم رهبری در نمايشگاه استاني كتاب البرز پرفروش شد

کتاب «چهار گفتار» شامل سخنرانی‌های مقام معظم رهبری درباره مبحث عاشورا تاکنون پرفروش‌ترین کتاب‌ انتشارات «انقلاب اسلامی» در هفتمین نمایشگاه استانی کتاب البرز بوده است.-

مدیر بازرگانی انتشارات «انقلاب اسلامی» با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این کتاب شامل چهار سخنرانی معظم‌له است و موضوع این سخنرانی‌ها، تبیین و تحلیل زمینه‌ها و عوامل موثر در بروز حادثه عاشورای سال 61 هجری قمری در کربلاست.

سید محمد حسینی افزود: این سخنرانی‌ها در طول سال‌های 71، 74، 75 و 77 توسط ایشان و به ترتیب در جمع گردان‌ها و گروه‌ها و دسته‌های عاشورایی نیروهای مقاومت بسیج، خطبه اول نماز جمعه تهران، دیدار فرماندهان لشگر 27 محمدرسول الله (ص) و خطبه اول نماز جمعه تهران ایراد شده‌اند.

وی با بیان این‌که در این کتاب قیام امام حسین (ع) تحلیل و بررسی شده است، گفت: در این سخنرانی‌ها درس‌ها و عبرت‌های عاشورا و همچنین مساله عبرت‌های عاشورا تشریح شده است.

حسینی اظهار کرد: پس از این اثر نیز کتاب «معارف انقلاب» شامل سخنرانی مقام معظم رهبری درباره انقلاب اسلامی ایران در رتبه پرفروش‌ها قرار دارد.

به گفته وی، کتاب «دعا» درباره دعا و نحوه دعا کردن اثر دیگری از سخنرانی‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان در نمایشگاه روبه‌رو شده است.

وی یادآور شد: در این غرفه حدود 50 عنوان کتاب از آثار مقام معظم رهبری شامل کتاب‌ها و سفرنامه‌های ایشان قرار دارند.

سومین نمایشگاه استانی کتاب البرز تا چهارشنبه (یازدهم بهمن) از ساعت 14 تا 21 در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط