شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸
نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران ميهمان ويژه دارد

علي اسماعيلي، ریيس بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از حضور ميهمان ويژه در این دوره از نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران خبر داد و گفت: در نظر داريم با بررسي جوانب و مسايل، شاهد حضور ميهمان ويژه در بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران باشيم.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از ستاد اطلاع‌رساني بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، اسماعیلی هدف از حضور ميهمان ويژه در بیست‌وششمین نمايشگاه بین‌المللی کتاب تهران را برقراري تعامل بيشتر فرهنگي با كشورها و ايجاد ارتباط قوي میان اهالي فرهنگ دو كشور عنوان و اظهار کرد: اين موضوع اتفاق بزرگي براي كشور است و بايد تمام جوانب آن از سوي شوراي سياستگذاري بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و دستگاه‌هاي ذيربط به صورت دقيق بررسي شود.

رییس بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: به‌یقین در تعاملات‌ براي حضور ميهمان ويژه، دقت لازم را به كار خواهيم گرفت و با توجه به شرايط، نسبت به دعوت از ميهمان ويژه اقدام خواهيم كرد.

وی درباره گزينه‌هاي پيش‌روي شوراي سياستگذاري بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان میهمان ویژه گفت: در حال حاضر چند کشور به عنوان میهمان ویژه گزينه‌های پيش‌روي شوراست كه در حال بررسي آن‌ها هستيم. با توجه به حساسيت موضوع، پس از قطعي شدن آن نسبت به اطلاع‌رساني آن اقدام خواهد شد.

بيست‌وششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 11 تا 21 ارديبهشت ماه سال 1392 در مصلاي امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط