دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
«بحر بی‌پایان» بازار کتاب را فرا می‌گیرد

فرح شرفی، سومین کتاب خودش با عنوان «بحر بی‌پایان» را به زودی از سوی انتشارات «دانش زنجان» به چاپ می‌رساند.-

شرفی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: کتابی که در هفته‌های آینده با عنوان بحر بی‌پایان روانه بازار نشر خواهد شد، تفسیر برخی از آیات قرآنی است و بیشتر به شان نزول و چرایی آیات می‌پردازد.

وی اضافه کرد: جرقه ابتدایی تالیف این کتاب بر اثر پرسش فردی به وجود آمد که می‌پرسید «چگونه و از چه راهی می‌توان به درک مناسبی از قرآن دست پیدا کرد؟» من نیز بر آن شدم که به زبان فارسی برخی از آیات قرآن را که به مسایل مهم و متداول دینی پرداخته‌اند، مطالعه کنم. برای نمونه، این‌که چرا نماز می‌خوانیم؟چرا نماز صبح دو رکعت است، دلیل وضو گرفتن چیست و سایر آیاتی که به مسایل این‌چنینی پرداخته‌اند.

شرفی به دیگر آثار خودش اشاره کرد و گفت: «تلمیحات در غزلیات حافظ» را سال ۱۳۸۴ و «کرامات و اندیشه‌های عارفان بزرگ» را سال ۱۳۸۶ نوشتم. تاکنون هر سه کتابم را به کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی وقف کرده‌ام.

وی با بیان این‌که هزینه چاپ کردن کتاب در شهرستان‌ها بسیار بالاست، افزود: درآمدی که از چاپ کتاب عاید نویسنده می‌شود، ناچیز است. در واقع، هزینه‌ها آن‌قدر بالاست که انسان را از چاپ کتاب دلسرد می‌کند.

شرفی در پایان گفت: علاوه بر چاپ کتاب، تاکنون بیش از ۲۰ مقاله علمی را در نشریات مختلف به چاپ رسانده‌ام و اکنون هم به عنوان یک معلم ادبیات بازنشسته بیشتر وقتم را به نوشتن می‌گذرانم.

فرح شرفی، کارشناس ادبیات فارسی و اهل زنجان است.

کتاب «بحر بی‌پایان» با شمارگان هزار نسخه و حدود ۳۰۰ صفحه به زودی وارد بازار کتاب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط