دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷
«انتقام آدمک زنده» در ایستگاه سوم چاپ

کتاب‌های «انتقام آدمک زنده» و «فریاد ماسک نفرین شده» به چاپ سوم رسیدند. این کتاب‌ها به ترتیب جلد نخست و جلد چهارم مجموعه پارک وحشت «آر. ال استاین» هستند.

 ایبنا نوجوان: «انتقام آدمک زنده» و «فریاد ماسک نفرین شده» نخستين و چهارمین جلد از مجموعه‌ كتاب‌های «پارک وحشت» به قلم «آر.ال.استاين» با ترجمه‌ی‌ «شهره نورصالحی»، تجدید چاپ شدند.
 
«بريتنی كرازبی» از پسرخاله‌اش «اتن» متنفر است. «اتن» مدام او را با يک عروسک خيمه‌شب‌بازی قديمی اذيت می‌كند و شكنجه می‌دهد. خود عروسک هم نقشه‌هايی برای «بريتنی» دارد و او را اذيت مي‌كند: لابد از تعجب شاخ درمی‌آوريد كه چرا من و دوست صميمی‌ام مالی مالوی ديروقت شب تو آن گورستان قديمی بوديم.

وقتي فكر می‌كردم من و مالی چه نقشه‌ای داريم، پشتم می‌لرزيد. باد لابه‌لای درخت‌ها زوزه مي‌كشيد و برق آسمان با خط‌های كج و كوله‌اش آسمان را می‌شكافت. وقتی ماه رفت زير ابرها، دست‌هايم را دور خودم پيچيدم و يواش گفتم: بجنب مالی الان توفان می‌شه.
 
من می‌جنبم بريتنی اما زمين ... خيلی سفته. من و مالی داشتيم قبر می‌كنديم. نوبتی كار می‌كرديم؛ يک نفر با بيل زمين را می‌كند، آن يكی نگهبانی می‌داد.

قطره‌های سرد باران روی پيشانی‌ام افتاد. چشم از نرده‌های چوبی و كوتاه نزديک خيابان بر نمی‌داشتم. هيچ خبری نبود. تنها صدايی كه می‌آمد، صدای كشيده شدن بيل روی خاک و غرش رعد بود كه از دور مي‌آمد.

سنگ قبری كه روبه‌رويم بود در باد تكانی خورد و جرقی صدا كرد. نفسم را نگه داشتم. يک‌مرتبه اين منظره جلوی چشمم مجسم شد كه سنگ می‌افتد كنار و يک نفر از زير سنگ خودش را می‌كشد بيرون... .

این متن بخشی از نخستین جلد از این مجموعه پر طرفدار است. این مجموعه با ایجاد صحنه‌هایی از ترس و وحشت توانسته نوجوانان زیادی را به خود جذب کند تا جایی که بسیاری از مجلدهای این مجموعه تاکنون تجدید چاپ شده‌اند. نخستین جلد این مجموعه خرداد ماه سال گذشته به چاپ رسید و هم اکنون جلد نخست و چهارم این کتاب به چاپ سوم رسیده‌اند.

از این مجموعه تاکنون ۱۴ جلد از این مجموعه منتشر شده‌ است. «فرار از پارک وحشت» و «پارک ترس و لرز»، «دكتر ميم»، «لقب من: هيولا»، «موميايی»، «فرياد ماسک نفرين شده»، «راز جمجمه‌ی سرخ»، «انتقام آدمک زنده»، «صبحانه: خون هيولا»، «حقه‌های شعبده باز» و «موش‌های هیولا» برخی از کتاب‌های این مجموعه هستند.

نشر پیدایش این کتاب‌ها را منتشر می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط