یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸
«باغ کتاب» میزبان دهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» خواهد بود

دهمين دوره نمايشگاه کتاب «ياد يار مهربان» از 12تا 18 اسفندماه همزمان با افتتاح فاز اول باغ كتاب تهران برپا می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به‌نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیرمسعود شهرا‌م‌نیا، دبیر دهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان»، اظهار کرد: در سال جاری 530 ناشر، جدیدترین کتاب‌های خود را با 25 درصد تخفیف در این نمایشگاه ارایه می‌کنند. 

وی با اشاره به چاپ نخست کتاب‌های ارایه شده از سال 89 و پس از آن خواهد بود، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پنج‌هزار مدرسه پایتخت از دهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» بازدید خواهند کرد. 

شهرام‌نیا افزود: دهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» که با هدف اهدای كتاب به مدارس شهر تهران برگزار می‌شود، نخستين رویداد فرهنگی در مجموعه باغ كتاب تهران خواهد بود. مديران و مسوولان مدرسه‌های شهر تهران، دانش‌آموزان، ناشران و شهروندان تهرانی در اين نمايشگاه حضور دارند. 

دبیر دهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» با اشاره به امکانات و تجهیزات باغ کتاب تهران برای برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای مرتبط با کتاب، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه در این مکان، فرصتی مناسب برای ارایه خدمات بهتر و مناسب‌تر به همه شرکت‌کنندگان در نمایشگاه است. 

دهمين نمايشگاه «ياد ياد مهربان» از 12 تا 18 اسفندماه به‌همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و از سوی موسسه نشر شهر برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها