شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶
بررسي «سنت و بدعت در مثنوی معنوی» با حضور شهرام پازوکی

دهمین ماه گفتارهای بنیاد «شمس تبریزی و مولانا» با سخنرانی شهرام پازوکی كه به موضوع «سنت و بدعت در مثنوی معنوی» اختصاص دارد دوشنبه (دوم بهمن) برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی بنیاد «شمس تبریزی و مولانا» دهمین جلسه از سلسله نشست‌های ماه گفتارهای بنیاد شمس تبریزی و مولانا با همکاری موسسه فرهنگی اکو، دوشنبه این هفته برگزار می‌شود.

در این جلسه پازوکی، پژوهشگر فلسفه و عرفان، عضو هیات علمی موسسه حکمت و فلسفه ایران و عضو گروه فلسفه فرهنگستان هنر ایران به بررسی سنت و بدعت در «مثنوی معنوی» می‌پردازد.

از آثار پازوکی می‌توان به‌ کتاب‌هایی چون «حکمت هنر و زیبایی در اسلام»، «تطبیق ماهوی تصوف و تشیع»، «حدیث عشق»، «مقالات هانری کربن» و «تاریخ و جغرافیای تصوف» اشاره کرد.

مجموعه نشست‌های «شمس در آینه مولانا» هر ماه از سوی بنیاد «شمس تبریزی و مولانا» و با همکاری موسسه فرهنگی اکو میزبان شمس‌پژوهان و مولوی‌شناسان نامدار ایرانی و خارجی چون توفیق سبحانی، محمدعلی موحد، اصغر دادبه و کریم زمانی است.

دهمین نشست این مجموعه دوشنبه (دوم بهمن) از ساعت 16 و 30 دقیقه در تالار شمس موسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان اقدسیه، کوچه ناز، شماره 10 برپا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط