جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۲
«بانوی مه» راهی بازار نشر می‌شود

محمدرضا آریانفر، نویسنده و نمایشنامه‌نویس با اشاره به فضای متفاوت رمان «بانوی مه» گفت: برخلاف نخستین رمانم که در حوزه جنگ بود، در رمان دومم محور درام خانوادگی را مد نظر قرار دادم.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آریانفر این نویسنده درباره موضوع رمان «بانوی مه» گفت: داستان در یک خانواده‌‌ پنج نفره اتفاق می‌افتد و درباره اختلاف میان نسل‌ها و روابط میان پدر و مادر و جوانان خانواده است.

وی ادامه داد: فضای این رمان برخلاف نخستین رمانم که در حوزه جنگ نوشته شده بود، فضایی اجتماعی و خانوادگی دارد و به دل‌مشغولی‌های نسل جوان مربوط است.

نویسنده «رقص با طوفان» در ادامه از نگارش رمان دیگری خبر داد و گفت: این روزها با این‌که به عنوان نویسنده و محقق در یک فیلم مستند مشغول به کار هستم، رمانی با عنوان «عقیق و خاکستر» را هم می‌نویسم.

همچنین آریانفر با اشاره به مراحل انتشار دو داستان بلندش که با محوریت جنگ نوشته شده‌اند، گفت: یک کتاب در قالب دو داستان بلند با عنوان‌های «لیلو» و «سنگ به گاه خواب ماهیان» را تحویل ناشر داده‌ام، در این کتاب تلاش کرده‌ام که با انتخاب نثر متفاوت و نگاهی تازه مقوله جنگ را به تصویر بکشم.

وی درباره موضوع این کتاب ادامه افزود: داستان در شهر اهواز اتفاق می‌افتد و روایتی از زندگی صبح تا عصر یک سرباز است.

این کتاب 400 صفحه است و به زودی از سوی نشر آموت به چاپ می‌رسد. 

از آریانفر تا کنون چندین مجموعه شعر، نمایشنامه و یک رمان به چاپ رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها