جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
نشر هاجر  با 2 کتاب از راه می‌رسد

نشر هاجر استان قم کتاب‌های «رموز پژوهشگری» و «اسرار نویسندگی» را به زودی روانه بازار نشر می‌کند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سیدحسین اسحاقی کتاب «رموز پژوهشگری» را با هدف پاسخگویی به نیازهای پژوهشگری و روش‌های پژوهشی به رشته تحریر درآورده است. مخاطبان این اثر با مهمترین ظرایف پژوهشی، فرآیند‌های پژوهش، روش‌شناسی، منبع‌شناسی و آشنایی با نحوه استفاده از پایگاه‌های اینترنتی و نرم‌افزارهای پژوهشی آشنا خواهند شد.

مباحث این نوشتار به فرآیند پژوهش، موانع نویسندگی و راه‌های برون‌رفت از آن، کتاب‌نویسی، مقاله‌نویسی، چگونگی بهره‌گیری از علایم نگارشی و قواعد نویسندگی و  ترسیم طرح تحقیق و ساختار نامه‌نویسی می‌پردازد.

کتاب «رموز پژوهشگری» به مخاطبان خود یعنی طلاب و دانشجویان در انجام پژوهش، تهیه مقالات علمی، تولید آثار فاخر و پایان‌نامه‌نویسی با هدف مهارت‌افزایی کمک خواهد کرد.

همچنین نشر هاجر می‌کوشد کتاب «اسرار نویسندگی» اثر دیگر سیدحسین اسحاقی را به زودی روانه بازار کتاب کند.

این نوشتار مخاطبان خود را که طلاب و دانشجویانند، با موانع نویسندگی و راه‌های برون‌رفت از آن، بایسته‌ها، آسیب‌های نویسندگی، چگونگی تولید آثار فاخر در عرصه کتاب، مقاله‌های علمی و پایان‌نامه‌ها آشنا می‌کند.

محتوای کتاب «اسرار نویسندگی» تلاش می‌کند چشم‌اندازها، فنون، راز و رمزهای نویسندگی را آموزش دهد و مخاطبان خود را برای خلق آثار وزین با رعایت علایم نگارشی و قواعد ادبی کمک کند.

این کتاب در راستای پاسخگویی به نیاز پژوهشی و نگارشی طلاب و دانشجویان به رشته تحریر درآمده است و از زیر مجموعه کتاب‌های سلسله مباحث پژوهشی «رموز پژوهشگری»، «اسرار نویسندگی»، «اصول و مهارت های پایان نامه نویسی» محسوب می‌شود.

نخستین چاپ کتاب‌های «رموز پژوهشگری» و «اسرار نویسندگی» با شمارگان دو هزار نسخه  در 160 صفحه به زودی از سوی نشر هاجر قم روانه بازار نشر خواهد شد. هنوز بهای نهایی این آثار تعیین نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط