پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
ماهنامه «صنایع چاپ و بسته‌بندی» به پله سی‌وپنجم رسید

سی‌وپنجمین شماره از «ماهنامه صنایع چاپ و بسته‌بندی» منتشر شد.در این شماره، گزارش آیین گرامیداشت دویستمین سال ورود صنعت چاپ در ایران بیان شده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مراسم گرامیداشت دویستمین سال ورود صنعت چاپ به ایران پنجشنبه (25 آبان) با حضور سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اهالی صنعت چاپ در تالار وحدت برگزار شد. علاقه‌مندان می‌توانند گزارش این مراسم را در سی‌و‌پنجمین شماره از «ماهنامه صنایع چاپ و بسته‌بندی» مطالعه کنند.

«امروز باید روحیه دوران جنگ را داشته باشیم، سختی‌ها پشت سر گذاشته می‌شود» عنوان تیتر سخنان سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «رسمیت شناختن اهمیت و جایگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی می‌تواند نتایج بسیار مثبتی را برای این صنعت به ارمغان آورد» نیز عنوان تیتر سخنان علی اسماعیلی، سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در گزارش مذکور تشکیل می‌دهند.

اخبار چاپ و بسته‌بندی را می‌توان در صفحه 84 سی‌وپنجمین شماره «ماهنامه صنایع چاپ و بسته‌بندی» مطالعه کرد. «استمرار روند کاهشی قیمت دلار تا پایان سال»، «بازنگری در کلیه آیین‌نامه‌های مربوط به معاونت فرهنگی وزارت ارشاد»، «تجلیل وزیر ارشاد از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم» و «حضور موثر ماهنامه صنایع چاپ و بسته‌بندی در نمایشگاه‌های استانی» عناوین برخی از این اخبار را شامل می‌شوند. 

«بیاییم در صنعت چاپ به گفتمان چندصدایی عادت کنیم!» عنوان یادداشت روز سی‌وپنجمین شماره «ماهنامه صنایع چاپ و بسته‌بندی» را تشکیل می‌دهد که به قلم بابک شیرخانی، مدیرمسوول این ماهنامه به نگارش درآمده است.

سی‌وپنجمین شماره «ماهنامه صنایع چاپ و بسته‌بندی» ویژه آذرماه در 98 صفحه با بهای دو هزار و 500 تومان از سوی چاپخانه طنین‌پاسارگاد منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط