یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳
کتاب‌های کودک ایرانی به «جهان كودكان» آلمان رفتند

پنجاه‌و‌هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب‌های تصويرگری‌شده، با عنوان «جهان كودكان» در موزه‌ كتاب كودک «افن‌باخ» آلمان با حضور تعدادی از کتاب‌های ایرانی گشايش يافت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات شباویز، پنجاه‌و‌هفتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب‌های تصويرگر‌ی‌‌شده، با عنوان «جهان كودكان» در موزه‌ کلینگ اسپور «آفن‌باخ» آلمان (شهری نزدیک به فرانكفورت) گشايش يافت. اين نمايشگاه همه‌ساله مجموعه‌ای از بهترين كتاب‌های كودک سراسر جهان را براي بازديدكنندگان به‌نمايش می‌گذارد.
 
در سال 1388 برای نخستين بار كتاب‌های ايرانی به ‌اين نمايشگاه راه يافتند. از ميان هفت كتاب برتر انتخاب‌شده در آن سال، چهار عنوان از انتشارات شباويز، چهار جايگاه نخست را به ‌خود اختصاص دادند.
 
در سال‌هاي 1389 و 1390نيز به‌ دعوت برگزاركنندگان نمايشگاه، اين ناشر به‌ عنوان تنها ناشر ايرانی، كتاب‌های درخواست‌شده را براي حضور در نمايشگاه ارسال كرد. در اين نمايشگاه، بخش ويژه‌ای به‌كتاب‌های ايرانی اختصاص يافت و پوسترهای كتاب‌های منتخب در این بخش نمایش داده شده‌اند.

نمايشگاه بين‌المللی كتاب آلمان تا پايان فوريه‌ 2013 برپا خواهد بود و در آن 45 عنوان كتاب ایرانی به معرض دید عموم درآمده است.
 


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط