دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
انتشار «سیمای امام علی(ع) در متون نثر عرفانی فارسی»

کتاب «سیمای امام علی(ع) در متون نثر عرفانی فارسی» از جدیدترین آثار منتشر شده نشر تیرگان، راهی بازار کتاب شد. پنج کتاب دیگر در حوزه ادبیات نیز از دیگر تازه‌های کتاب این ناشرند.-

زینب یزدانی، مدیر مسوول نشر تیرگان، درباره تازه‌های نشر این انتشارات به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: کتاب «سیمای امام علی(ع) در متون نثر عرفانی فارسی» به کوشش مجتبی دماوندی و سمیه تاجیک تدوین شده و به مباحثی چون امام علی(ع) در قرآن، فرازهایی از زندگی امام علی(ع) و امام علی(ع) از زبان عارفان می‌پردازد.

وی ادامه داد: در مجموعه «مشاهیر ایرانی» نشر تیرگان نیز دو اثر جدید به کوشش علی رزاقی‌شانی به چاپ رسیده اند. یکی از این کتاب‌ها به زندگی «خواجه عبدالله انصاری» و مباحثی چون زندگی خواجه عبدالله انصاری، آثار و تالیفات وی، زندگی معنوی و گزینه اشعار او و اثر دیگر به «محتشم کاشانی» و موضوع های زندگی محتشم، لقب و تخلص، شاعران هم‌عصر وی و گزینه اشعارش اختصاص دارد.

یزدانی افزود: از این نویسنده کتاب دیگری با عنوان «موجودات زنده در قرآن» نیز در فهرست جدیدترین آثار منتشر شده قرار گرفته است.

وی یادآور شد: علاوه بر این آثار در حوزه ادبیات داستانی مجموعه داستان کوتاهی نوشته غنچه وزیری و با عنوان «آهسته گفت یادم نیست» به چاپ رسیده است. در این مجموعه داستان‌هایی با عنوان‌هایی چون «نیمه ناپیدای عکس»، «سبز ساکن»، «رقص روسری» و «پر از رنگ» دیده می‌شوند.

مدیر نشر تیرگان از انتشار کتابی در حوزه ادبیات خبر داد و گفت: «از شعر به کودکی» (واکاوی چند کتاب شعر کودک) به کوشش منوچهر علی‌پور نیز از جدیدترین آثار منتشر شده این ناشر است. در این کتاب مباحثی چون «جستاری در منظومه ظهر دهم»، «پشت پرده مذهب» و «زیبا اما بزرگسالانه» ارایه شده اند.

وی در پایان افزود: حدود 10 کتاب دیگر نیز در حوزه ادبیات تالیفی و ترجمه در این انتشاراتی در دست چاپ‌اند و تا پایان امسال راهی بازار نشر می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها