پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
رشد چشمگیر شرکت‌کنندگان در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای قزوین

مسوول کتابخانه امام خمینی(ره) شهرستان قزوین گفت: ثبت‌نام سریع اعضای کتابخانه در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای باعث استقبال از مسابقات مکتوب و آنلاین شده،به طوری که تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقات نسبت به سال گذشته رشد چشمگیر داشته است._

بتول نوروزی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) ‌اظهار کرد: در آخرین آمار ماهانه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، شرکت‌کنندگان مسابقات استان قزوین در رتبه دهم استان‌های کشور قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با معرفی شبکه کتابخوانان حرفه‌ای به اعضا، تبلیغات گسترده و ثبت‌نام سریع آنان در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای توانستیم اعضای کتابخانه را به عضویت و شرکت در این شبکه علاقه‌مند کنیم.

مسوول کتابخانه امام خمینی(ره) شهرستان قزوین گفت: برای افزایش انگیزه در میان اعضای کتابخانه‌ و آشنایی علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات کتابخوانی،‌ منابع مورد نیاز در مسابقات مکتوب و آنلاین را در قفسه‌ای جداگانه مقابل دیدگان عموم قرار داده‌ایم.

وی عنوان کرد: اینک هفت هزار و 500 نفر به عنوان عضو فعال به این کتابخانه مراجعه می‌کنند که از این تعداد حدود سه هزار و 100 نفر در هفته کتاب به عضوت کتابخانه امام خمینی(ره) درآمده‌اند.

نوروزی بیان کرد: ماه گذشته مراجعان کتابخانه امام خمینی(ره) بیش از پنج هزار جلد کتاب امانت گرفته اند،در حالی که منابع مکتوب این کتابخانه 49 هزار و 557 نسخه  است.

وی درباره مسن‌ترین و کوچکترین اعضای کتابخانه امام خمینی(ره) گفت: مسن‌ترین عضو «مصطفی کریمی اصل» متولد سال 1313 است. همچنین چند عضو فعال که متولد سال 1389 هستند به عنوان کوچکترین اعضا به این کتابخانه مراجعه می‌کنند.

مسوول کتابخانه امام خمینی(ره) شهرستان قزوین اظهار کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان قزوین دانش‌آموزان مدارس مختلف،به ویژه مقاطع دبستان و راهنمایی ماهانه از بخش‌های مختلف این کتابخانه دیدن می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط