چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸
«ساندویچ قطار» تولایی در راه است

حسین تولایی تازه‌ترین مجموعه شعرش با نام «ساندویچ قطار» را به ناشر تحویل داد. این کتاب شامل سروده‌های کودکانه با موضوع آزاد است.-

تولایی به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: «ساندویچ قطار» شامل آخرین سروده‌هایم برای کودکان است که آن را به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تحویل داده‌ام.
 
وی ادامه داد: این کتاب شامل 15 شعر است که با موضوع آزاد سروده شده‌اند، هم‌اکنون نیز تصویرگری این کتاب انجام شده و در مرحله چاپ فنی است.
 
این شاعر کودکان از چاپ دوم کتاب «پشت صحنه دام» نیز خبر داد و افزود: در این کتاب که از سوی انتشارات پیدایش به چاپ رسیده، 18 شعر نوجوان گنجانده شده است. این مجموعه شعر به عنوان نامزد جایزه جشنواره کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم انتخاب شده است. 
 
تولايى، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان متولد 1358 است. 

از  آثار وی می‌توان «بيا چند شاخه حرف بزنيم»، «درخت عاشق پرنده است»،«پشت صحنه‌ى دلم»،«شماره تلفن پرنده‌ها»،«وصال نام تمام خيابان‌هاى‌ جهان است» و «بدن من چگونه كار مى‌كند» اشاره کرد.
 
مجموعه شعر «دمپایی خورشید» برای کودکان آخرین مجموعه شعر این شاعر است که ماه گذشته از طرف کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان وارد بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها