دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷
نوشتن کتابی درباره «آل‌بویه» به پایان رسید

مسلم ناصری از نگارش کتابی درباره «آل‌بویه» برای نوجوانان خبر داد. این کتاب تلفیقی از داستان و تاریخ است و با محوریت حکومت «آل‌بویه» نوشته شده است./

ناصری به ایبنا نوجوان گفت: آخرین کاری که نوشته‌ام یک کتاب تاریخی درباره حکومت «آل‌بویه» از حکومت‌های شیعه قرن سوم و چهارم هجری قمری است.
 
وی ادامه داد: هنوز نام این کتاب مستند که تلفیقی از متن تاریخی و داستانی است، انتخاب نشده است. این اثر را به تازگی به انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تحویل داده‌ام و زمان انتشار آن مشخص نیست.

وی درباره‌ی اثر دیگرش برای نوجوانان گفت: این روزها همچنین رمانی را درباره‌ی یکی از یاران امام علی(ع)  به نام «محمدابن ابی حذیفه» می‌نویسم که با ایشان همراه  بوده و همواره سعی داشته تا همواره از حق امام علی(ع) دفاع کند، این رمان تاریخی برای گروه سنی نوجوان و جوان مناسب است. 
 
کتاب دیگر ناصری نگارش زندگی‌نامه امام علی(ع) برای پروژه ادبی «زندگی معصومین» است که  توسط حوزه هنری وارد بازار کتاب می ‌شود.
 
«مسلم ناصری»، متولد سال 1351 در شهرستان كاشمر است. اين نويسنده بيش از 50 كتاب برای كودكان و نوجوانان نوشته كه برخی از آن‌ها موفقيت‌هايی را برايش به ارمغان آورده‌اند.

«از بم تا بم»، «ملاقات در شب بارانی»، «لبخند در غربت»، «شبی با صدای حنجره»، «تنهاتر از پدر»، «جنگ‌جوی جوان» و «مسافر شهرهای بی‌نشان» برخی از كتاب‌های هستند. ناصری در سال 1383 برای «مسافر شهرهای بی‌نشان» برنده‌ی جايزه‌ كتاب سال وزارت ارشاد و كتاب سال مجله‌ی سلام‌بچه‌ها شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط