یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۲
«فرهنگ عامه شهر باستانی شاندیز» از راه می‌رسد

مدیر انتشارات پیام طوس شهر مشهد از انتشار کتاب «فرهنگ عامه شهر باستانی شاندیز» به قلم محمد کاظمی شاندیز خبر داد.-

مهدی ذبيحي‌ خيرآبادي در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این کتاب دربردارنده تاریخچه و مکان‌های دیدنی شهر شاندیز است.

وی افزود: نگاهی به زبان و فرهنگ مردم این منطقه و جستاری درباره نوع معماری ساختمان، غذا، جغرافیا و محیط زیست و ... نیز در این کتاب گنجانده شده است.

ذبیحی خيرآبادي با اشاره به انتشار کتاب «تذکره شعرای مشهد» گفت:‌ این اثر نیز به قلم تقی وحیدیان کامیار و محمد عظیمی جمع‌آوری شده و دربردارنده مجموعه‌ای از اشعار شاعران مشهدی است.

وی اظهار کرد: کتاب «درس تقوا» نوشته علی‌اصغر ایمان‌دوست شامل شرحی بر یکی از خطبه‌های کتاب نهج‌البلاغه از امیرالمونین علی (ع) نیز از دیگر آثاری است که به زودی منتشر خواهد شد.

ذبیحی همچنین از انتشار کتاب «قرآن پاسخ می‌دهد» خبر داد و یادآور شد: این کتاب به همت حسین ضرابی نگاشته شده و در آن خلافت امام علی (ع) را با استناد به آیه‌های قرآن و تفسیر این آیه‌ها اثبات کرده است.

به گفته وی، «چشم به راه طلوعی دوباره» با موضوعی درباره نیمه شعبان و ظهور امام زمان (عج‌) اثر محمدرضا طاهری و مجموعه سه جلدی «حجاب عزت است یا اسارت؟» نوشته محمد صادق ذبیحی نیز به زودی به همت این انتشارات منتشر می‌شود.

انتشارات پیام طوس از سال 1347 در شهر مشهد فعالیت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط