چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۳
برنامه هاي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور در  نمايشگاه كتاب

نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور با نمايش آخرين مجموعه از كتاب هايي كه كميته انتخاب كتاب براي كتابخانه هاي كشور خريداري كرده است در بيستمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران شركت مي كند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)،"علي اكبر حاج مومني" مدير روابط عمومي و روابط بين الملل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور با اعلام اين خبر گفت: ما هر سال برنامه ها و نشست هايي را در سراي اهل قلم برگزار مي كنيم به همين دليل موضوعاتي را براي برپايي نشست ها نيز در نظر گرفته ايم. 

وي افزود: موضوعاتي كه ما در نظر گرفته ايم شامل جلب مشاركت هاي مردمي براي توسعه كتابخانه هاي مشاركتي و واگذاري فضا و ساختمان براي مجموعه كتابخانه هاي كشور و توسعه كتابخانه هاي روستايي و جايگاه آن در ارتقاي فرهنگ روستاها،نگاهي به استانداردهاي كتابداري،كتابخواني،كتابخانه ها و كتاب به عنوان چهار ركن اصلي فعاليت اين نهاد مي شود. 

حاج مومني در ادامه گفت: ارزيابي و سنجش موقعيت ايران در منطقه خاور ميانه در مقايسه با كتابخانه هاي منطقه،كشور‌هاي در حال توسعه و كشورهاي پيشرفته،نقش كتابخانه هاي عمومي درتحقق اتحاد ملي و انسجام اسلامي با تاكيد بر وحدت شيعه و سني و نحوه فعاليت‌هاي نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور در توسعه كتابخانه هاي كشور افغانستان از ديگر موضوعاتي است كه در سراي اهل قلم از سوي اين نهاد برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها