شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵
انتشار 20 مجلد از دو مجموعه‌ اسنادی درباره شهیدان

بنیاد شهید و امور ایثارگران تا پایان سال جاری(1391) یازده‌ اثر از مجموعه «فرهنگ اعلام شهدا» و 9 اثر از مجموعه «وصیت‌نامه کامل شهدا» را از سوی نشر شاهد منتشر خواهد کرد.-

کارشناس تالیف و نشر بنیاد شهید و امور ایثارگران به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: بر اساس تصمیم‌هایی که از سوی اداره تالیف بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفته است، این بنیاد تا پایان سال جاری ظرفیت انتشار 50 عنوان اثر را دارد.

ابوالحسن صمدی‌شجاع، درباره وضعیت انتشار مجموعه «فرهنگ اعلام شهدا» اظهار کرد: فرهنگ اعلام شهیدان استان‌های بوشهر، اردبیل، ایلام، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، مرکزی، قزوین، سمنان و زنجان اکنون در دست چاپند و تا دو هفته دیگر منتشر خواهند شد.

وی در ادامه از انتشار نخستین جلد از مجموعه «وصیت‌نامه کامل شهدای استان کردستان» خبر داد و گفت: پنج جلد دیگر از همین مجموعه برای استان سمنان و سه جلد دیگر «وصیت‌نامه کامل شهدا» هم درباره شهیدان استان کهگیلویه و بویراحمد به بنیاد شهید و امور ایثارگران رسیده است و تا پایان سال از سوی نشر شاهد منتشر خواهند شد.

کارشناس تالیف و نشر بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این‌که نسخه الکترونیک این آثار نیز به صورت هم‌زمان منتشر خواهند شد، افزود: با توجه به بودجه پیش‌بینی شده، انتشار آخرین اثر از مجموعه «فرهنگنامه جاودانه‌های تاریخ» که به استان ایلام اختصاص دارد تا سال آینده به تعویق افتاد. وی همچنین ایرادات طرح جلد این اثر را از دیگر موانع انتشار این کتاب تا پایان سال جاری عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها