چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
برگزاری نمایشگاه استانی کتاب بوشهر  با حضور 250 ناشر

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برپایی 140 غرفه توسط 250 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه استانی کتاب بوشهر خبر داد.این نمایشگاه صبح فردا(پنجشنبه) آغاز می‌شود._

سید یونس محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: در نمایشگاه استانی کتاب بوشهر 146 غرفه وجود دارد که 250 ناشر از سراسر کشور تازه‌های نشر خود را در آن‌ها با تخفیف 40 درصدی به مردم عرضه می‌کنند.
 
وی گفت: نمایشگاه کتاب استانی بوشهر ساعت 10و30 دقیقه فردا(پنج‌شنبه) با حضور محمد عظیمی، مسوول موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان بوشهر آغاز به‌کار می‌کند.
 
محمدی افزود: این نمایشگاه تا چهارشنبه (29 آذر) از ساعت 9 تا 21 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.
   
محمدی گفت: امسال 12 غرفه به ناشران بومی استان بوشهر اختصاص داده شده است. همچنین هر نهادی که تمایل دارد در این نمایشگاه فعالیتی کتابی یا هنری انجام دهد، می‌تواند با روابط عمومی اداره ارشاد تماس بگیرد تا تسهیلات لازم برایش فراهم شود. 

مدیرکل اداره ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: از طریق تلویزیون، رادیو، بنر و پوسترهای داخل شهر اطلاع‌رسانی فراوانی کرده‌ایم و پیش‌بینی ما این است که خواسته ناشران و بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب به ‌خوبی تامین شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط