چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴
اجرای طرح کتابخوانی «باشگاه پویش» در کتابخانه عطار نیشابوری

کتابخانه عطار نیشابوری وابسته به مرکز فرهنگی هنری منطقه 10 شهرداری تهران، طرح باشگاه پویش را با هدف افزایش سطح علمی دانش‌آموزان در فعالیت‌های تحقیقی در کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی اجرا می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10، طرح باشگاه پویش با همکاری و مشارکت مدارس آموزش و پرورش منطقه 10 برگزار می‌شود. در این طرح دانش‌آموزان منطقه می‌توانند با عضویت در کتابخانه سطح آگاهی خود را در مفاهیم درسی با استفاده از تحقیق ارتقا دهند.

این طرح به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و الفت بیشتر دانش‌آموزان با کتاب و کتابخانه است تا میانگین زمان حضور آن‌ها در کتابخانه‌ها بیشتر شود و دانش‌آموزان با تحقق در دروس خود با درک عمیق مفاهیم نیز بیشتر آشنا شوند.

باشگاه پویش شامل افرادی است که علاقه‌مند به ترویج فرهنگ مطالعه‌اند، بنابراین کانون ادبی این باشگاه اقدام به برگزاری جلسات نقد و بررسی شعر و داستان کرده است تا افزون بر ترویج ادبیات و معرفی مفاخر و آشنایی با آثار آن‌ها، استعدادهای ادبی منطقه را نیز کشف کند.​ این جلسه فردا 23 آذر ساعت 16 تا 17 و 30 دقیقه در کتابخانه عطار نیشابوری برگزار می‌شود. 

دانش‌آموزان برای عضویت در باشگاه ‌پویش می‌توانند به ميدان بريانك، خيابان دعوتي،‌ خيابان اميرقلي، کتابخانه عطار‌نیشابوری مراجعه کنند یا با شماره 55718143 برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها