دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰
برپايي «عصر شعر و ترانه» در ارسباران با حضور كاكايي

شصت‌و‌نهمین نشست ماهانه ادبی «عصر شعر و ترانه» با حضور عبدالجبار کاکایی سه‌شنبه هفته جاری در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فرهنگی هنری منطقه سه و فرهنگسرای ارسباران، در این نشست هنرمندان و شاعرانی چون فریدون شهبازیان، علیرضا كهن‌دیری، ایمان خطیب، آریا عظیمی‌نژاد، محمدعلی كریمخانی، مهدی مظفری‌ساوجی، نیلوفر لاری‌پور، سیدعباس سجادی، اهورا ایمان، امیرحسین مدرس، رضا تاجبخش و رضا مهدوی حضور دارند.

«عصر شعر و ترانه» با مدیریت کاکایی سه‌شنبه نخست هر ماه در فرهنگسرای ارسباران میزبان هنرمندان حوزه ادبیات، شعر و موسیقی و دوستداران ادب و هنر است. شصت و نهمین نشست از این جلسه‌ها به استثنا 21 آذر برگزار می‌شود.

عبدالجبار کاکایی، مدیر این نشست‌ها، متولد 1342 در ایلام است. «آوازهای واپسین»، «با سکوت حرف می‌زنم»، «با تو این ترانه‌ها شنیدنی است»، «سال‌های تاکنون»، «بررسی تطبیقی شعر پایداری ایران و جهان» و «زنبیلی از ترانه» و «بی‌چتر و بارانی» عنوان آثار منتشر شده این شاعر و ترانه‌سرا هستند.

نشست‌های‌ «عصر شعر و ترانه» سه‌شنبه نخست هر ماه از ساعت 16 در فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها