دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰
«نویسنده» اراک 6 کتاب در دست چاپ دارد

مدیر انتشارات «نویسنده» شهرستان اراک در استان مرکزی گفت: با این‌که چاپ کتاب در انتشارات ما به 50 درصد کاهش یافته است اما ‌اکنون شش کتاب را در دست چاپ داریم.-

علی فرهادی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: «دیوان میرزا علی‌رضا ساوجی» با تصحیح محمدحسین اکبری، «مهارت‌ها و سبک‌های مدیریت» نوشته نسرین نصرتی، «مهارت‌هی زندگی» نوشته لیلا عظیمی، علی باجلان و معصومه شکیبافر، کتاب‌هایی‌اند که در آینده وارد بازار کتاب خواهند شد.

فرهادی افزود: «آشنایی با کامپیوتر و کاربرد آن» نوشته علی باجلان و معصومه شکیبافر، «راهنمای پژوهش عملیاتی پیشرفته» نوشته منیره سادات مجیدی و ندا احدی و «سکوت وهم‌آلود» (مجموعه شعر) نوشته فرشته سادات میرمومنی، سایر کتاب‌های در دست چاپ انتشارات نویسنده‌اند.

وی به وضعیت چاپ کتاب هم اشاره کرد و افزود: کتاب چاپ کردن در این روزها بسیار دشوار است. اگر هم اکنون ما چند کتاب را در دست چاپ داریم، به این دلیل است که قرارداد آن‌ها را پیش‌تر بسته‌ایم وگرنه چاپ کتاب با این قیمت کاغذ به هیچ وجه نمی‌صرفد.

فرهادی در پایان گفت: 10 سال است که به چاپ کتاب مشغولیم و از آذر 1381 تا امروز، حدود یک هزار جلد کتاب را به چاپ رسانده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط